omidcode برنامه نويسي نوجوانان و بزرگسالان
|
2) پس زمينه را انتخاب كنيد و آن را در برنامه خود بياوريد. كلاس هاي تابستاني مي توانيد با دو بار ضربه زدن روي آن يا با يك بار ضربه زدن و سپس آن را وارد كنيدروي علامت چك در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنيد. شروع برنامه نويسي شخصيت ها اكنون كه دانشآموزان داراي كاراكترها و پسزمينه هستند، آماده هستند تا شروع به اضافه كردن بلوكهاي كد كنند. ناحيه بلوك كد را به دانش آموزان نشان دهيد. چندين "جعبه ابزار" از بلوك هاي كد وجود دارد. همچنين يك منطقه كاري بلوك كد وجود دارد كه دانش آموزان براي برنامه ريزي كاراكترها، بلوك ها را به آن ضربه زده و مي كشند. بلوكهاي كدي كه استفاده خواهيم كرد را ميتوان در جعبه ابزار زرد، Fuscia (صورتي) و قرمز يافت. هدف از برنامه نويسي كلاس هاي تابستاني آنها اين خواهد بود كه هر كاراكتر را وادار به "گفتن" چيزي كنند كه با شخصيت ديگر يكسان يا متفاوت است
بياييد كدنويسي كنيم! هدف امروز اين خواهد بود كه دو شخصيت ما با يكديگر درباره چيزهايي صحبت كنند كه بين آنها يكسان يا متفاوت است. به عنوان مثال، اگر گربه نارنجي و مرغ نارنجي داريد - آنها يكسان هستند (نارنجي)، اما آنها نيز متفاوت هستند (يكي مرغ است، يكي گربه است!). به صفحه نمايش خود نگاه كنيد در پايين صفحه شما چندين جعبه ابزار مختلف وجود دارد كه هر كدام رنگ متفاوتي دارند. هر جعبه ابزار انواع مختلفي از بلوك هاي كد را در خود دارد. اين بلوك ها مانند قطعات پازل هستند كه جهت ها روي آنها قرار دارد. وقتي اين قطعات پازل را پشت سر هم به هم ميچسبيم، به شخصيت ما دستوراتي ميدهد كه چه كاري انجام دهيم. به جعبه ابزار زرد نگاهي بيندازيد. ما به دنبال يك بلوك كد هستيم كه به اولين كاراكتر ما بگويد شروع كند. پرچم سبز! درست است. انگشت خود را روي بلوك كد GREEN FLAG قرار دهيد و آن را به فضاي سفيد زير بكشيد. شما شروع به كدنويسي كرده ايد! هدف امروز اين است كه اين شخصيت ها صحبت كنند. ما از حباب هاي كلمات براي نشان كلاس هاي تابستاني دادن كلمات شخصيت خود استفاده مي كنيم. روي جعبه ابزار PINK ضربه بزنيد و كد بلوك را با WORD BUBBLE پيدا كنيد. حباب هاي كلمه مانند روشي هستند كه كلمات را در كتاب هاي كميك نشان مي دهند.
انگشت خود را روي بلوك كد WORD BUBBLE صورتي رنگ قرار دهيد و آن را به فضاي سفيد زير بكشيد. آن را درست در كنار بلوك كد GREEN FLAG بكشيد و رها كنيد. آنها بايد POP! با يكديگر. ما در حال ساخت يك قطار كد كوچك هستيم! ما تقريباً كار با كد قطار كاراكتر اولمان را تمام كرده ايم. اينجاست كه دزدكي مي شود. ما به جعبه ابزار زرد برمي گرديم و يك پيام محرمانه براي شخصيت ديگر ارسال مي كنيم. بلوك كد پيام SECRET به اولين كاراكتر شما اجازه مي دهد تا وقتي صحبتش تمام شد به كاراكتر بعدي بگويد. كلاس هاي تابستاني ما نمي خواهيم شخصيت هاي ما همزمان با هم صحبت كنند! اين مودبانه نيست
در جعبه ابزار زرد، ما به دنبال يك بلوك كد پاكت بسته هستيم، پاكت بايد يك رنگ نارنجي باشد، و بايد به نظر برسد كه در حال زوم كردن است. دو بلوك پاكت وجود دارد. يكي پاكت بسته دارد و يكي پاكت باز. در حال حاضر، ما به دنبال بلوك كد CLOSED ENVELOPE هستيم. آن بلوك را بياوريد و به قطار كد خود در زير وصل كنيد. آخرين كاري كه بايد براي شخصيت اول خود انجام دهيم، تغيير كلماتي است كه آنها مي گويند. ببينيد آيا مي توانيد بفهميد كه چگونه كلماتي را كه در بلوك WORD BUBBLE صورتي نشان داده شده اند تغيير دهيد. براي تغيير كلمات - روي كلمه كوچك "سلام" در بلوك WORD BUBBLE ضربه كلاس تابستاني بزنيد. وقتي اين كار را مي كنيد، چه اتفاقي مي افتد؟ يك صفحه كليد كوچك روي صفحه نمايش شما ظاهر مي شود! از صفحه كليد براي تغيير پيام استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد، ما از شخصيتهايمان ميخواهيم چيزي بگويند كه با شخصيت ديگر يكسان يا متفاوت است.
امتیاز:
بازدید: 0
3) پس از باز شدن برنامه، دانش آموزان ممكن است صفحه هاي كلاس هاي تابستاني مختلفي را ببينند. صفحه اول ممكن است بپرسد آيا آنها در "خانه" هستند يا در "مدرسه" - آنها بايد نماد سيب قرمز را انتخاب كنند و نشان دهند كه در "مدرسه" هستند. صفحه راهاندازي پيشفرض بعد از اين انتخاب شامل يك نماد با خانه كوچك است. روي نماد خانه ضربه بزنيد. اين صفحه اصلي است.
4) در اينجا يك اسكرين شات از ظاهر صفحه اصلي است. اينجاست كه دانشآموزان شما با ضربه زدن روي نماد مثبت، پروژه جديدي را شروع ميكنند. از همه بخواهيد پروژه جديدي را شروع كنند، حتي اگر پروژه هاي موجود در دستگاه موجود باشد. شروع پروژه جديد Scratch Jr هدف نهايي اين مرحله باز كردن برنامه iPad "Scratch Jr" و شروع يك پروژه جديد است. افزودن و حذف كاراكترها نواحي چپ، بالا و كناري كلاس هاي تابستاني صفحه نمايش را به كودكان نشان دهيد. اينجاست كه دانشآموزان ميتوانند شخصيتها (سمت چپ)، تغيير پسزمينه (بالا) و اضافه كردن صحنهها (سمت چپ) را اضافه كنند.
درك نماي پروژه اكنون كه پروژه اي را شروع كرده ايد، متوجه مي شويد كه ما فقط يك گربه نارنجي و يك پس زمينه سفيد ساده داريم. براي شروع از امروز، ما قصد داريم شخصيت ها را تغيير دهيم. پس از انجام اين كار، پس زمينه را تغيير مي دهيم.
1) با حذف شخصيت گربه شروع كنيد. براي انجام اين كار، يك انگشت را برداريد و آن را روي شخصيت قرار دهيد. كلاس هاي تابستاني انگشت خود را بگذاريد و نگه داريد تا X قرمز ظاهر شود. انگشت خود را برداريد و سپس روي Red X. Whoosh ضربه بزنيد! او رفته است!
2) اكنون روي دكمه Plus در سمت چپ ضربه بزنيد. اينجاست كه ما كاراكترهاي جديد را اضافه خواهيم كرد. در ميان كاراكترها حركت كنيد و آنها را به برنامه خود اضافه كنيد. براي افزودن كاراكتر، دو بار روي آنها ضربه بزنيد. همچنين ميتوانيد يك بار روي آنها ضربه بزنيد و سپس نماد علامت را در گوشه سمت راست بالا انتخاب كنيد.
3) يك كاراكتر اضافي اضافه كنيد كلاس هاي تابستاني . براي درس امروز، دو شخصيت شما بايد متفاوت باشند. دو كاراكتر يكسان را اضافه نكنيد. توجه: اگر شخصيتهايي را كه انتخاب كردهايد دوست نداريد، ميتوانيد به همان روشي كه گربه نارنجي را در مرحله ۱ خلاص كرديم، آنها را حذف كنيد! تغيير پس زمينه دانش آموزان را به نماد تصوير كوچكي كه در قسمت مركزي بالاي صفحه قرار دارد هدايت كنيد. اينجاست كه آنها مي توانند به گالري پس زمينه دسترسي پيدا كنند و پس زمينه اي را براي استفاده در اين درس انتخاب كنند. حالا پس زمينه را تغيير مي دهيم.
1) گالري پس زمينه با ضربه زدن روي نماد تصوير كوچكي كه در قسمت كلاس تابستاني مركزي بالاي صفحه شما قرار دارد پيدا مي شود. شبيه يك نقاشي كوچك با چمن و آسمان آبي است.
امتیاز:
بازدید: 0
در مجموع، يافتههاي اين مطالعات نشان ميدهد كه كلاس هاي تابستاني حمايت فزايندهاي از روابط بين BMI كودك، متغيرهاي محيط اجتماعي (رسانهها، همسالان و والدين)، و متغيرهاي روانشناختي و نارضايتي بدن در كودكان خردسال وجود دارد. براي شناسايي نقش هاي نسبي اين متغيرها و جهت گيري روابط، تحقيقات بيشتري مورد نياز است. چگونه والدين در مصرف رسانه هاي كودكان ميانجيگري مي كنند يلدا تي اولز، مايكل بي راب، در توسعه شناختي در زمينه هاي ديجيتال، 2017 ميانجيگري والدين فرزندان نحوه ارتباط والدين با فرزندان خردسال خود در رسانه ها مي تواند تأثير زيادي بر پيام هايي كه آنها دروني مي كنند، آنچه را كه مي آموزند و آنچه را كه حفظ مي كنند، داشته باشد. حتي آكادمي اطفال آمريكا نيز به اهميت مشاركت والدين در بيانيه خط مشي خود در مورد رسانه ها اشاره كرده است و توصيه مي كند كه والدين استفاده از رسانه هاي فرزندان خود را زير نظر داشته باشند و اين استفاده را با فرزندان خود به عنوان راهي براي صحبت در مورد ارزش هاي خانواده در نظر بگيرند. كنسرو آكادمي اطفال، 2016). دههها تحقيق در كلاس هاي تابستاني مورد تماشاي تلويزيون كودكان، به يكي از جنبههاي ميانجيگري فعال به نام تماشاي مشترك، يعني تماشاي تلويزيون و محتواي ويديويي با كودكان صحبت ميكند. تماشاي مشترك يك عمل يكپارچه نيست – در زمان و نحوه انتخاب والدين براي همديد كردن با ايرانيان سايبر فرزندانشان، تفاوتهاي اساسي وجود دارد، از سطوح بسيار بالا تا بسيار پايين. به عنوان مثال، برخي از والدين ممكن است هنگام تماشاي يك برنامه تلويزيوني در كنار فرزندان خود حضور داشته باشند، اما با آنها درگير يا صحبت نكنند. ساير والدين ممكن است به شدت درگير باشند و سعي كنند هنگام صحبت در مورد آنچه كه فرزندانشان مي بينند يا مي شنوند نسبت به سطح رشد و نيازهاي كودكان حساس باشند. به عنوان مثال، آنها ممكن است انتخاب كنند كه به اشياء روي صفحه برچسب بزنند (كرچمار، گرلا، و لين، 2007)، فرزندان خود را تشويق كنند تا آنچه را كه مي بينند تقليد كنند (مانند خواندن يك آهنگ يا رقصيدن)، يا بعد از پايان نمايش سؤال بپرسند. حتي سطوح پايين مشاهده مشترك نيز مي تواند مزاياي مثبتي داشته باشد. براي مثال، محققان نشان دادهاند كه ترغيب كودكان به كلاس هاي تابستاني اينكه تجربه رسانهاي را بهجاي صرفاً سرگرمي، آموزشي بدانند، ميتواند منجر به نتايج يادگيري شود (سالومون، 1984). همه رفتارهاي همديدني برابر نيستند و والدين ميتوانند در زمانهاي مختلف در سطوح مختلفي از همديدن شركت كنند. ارزش مشاهده مشترك در چندين مطالعه نشان داده شده است. بسياري از اولين مطالعات مربوط به خيابان سزامي دريافتند كه كودكان اغلب محتواي برنامه را زماني كه با بزرگسالان تماشا ميكنند بيشتر درك ميكنند (براي مروري بر تحقيقات در مورد نقش والدين و مراقبان در حمايت از يادگيري از خيابان كنجد، ساموند، 2007 را ببينيد). به عنوان مثال، رايس، هيوستون، تروگليو و رايت (1990) دريافتند كه كودكان حروف و اعداد را زماني بهتر ياد مي گيرند كه والدين برنامه را با آنها تماشا مي كنند و از كودكان مي خواهند كه آنها را در حين مشاهده تكرار كنند. در حالي كه وادار كردن كودكان به تكرار مطالب با صداي بلند مي تواند براي يادگيري كلاس هاي تابستاني موثر باشد، فقط اينكه والدين بگويند حروف و اعداد آنقدر موثر نيست (ريزر، تسمر، و فلپس، 1984؛ ريزر، ويليامسون، و سوزوكي، 1988). محققان همچنين اثربخشي ميانجيگري فعال بر پيامدهاي اجتماعي و عاطفي را نشان داده اند. در مطالعه راسموسن و همكاران در سال 2016، 127 كودك 2 تا 6 ساله و والدين آنها به طور تصادفي براي تماشا يا عدم تماشاي 10 قسمت از برنامه انيميشن محله دانيل ببر، نمايشي كه براي آموزش مهارت هاي اجتماعي-عاطفي طراحي شده بود، قرار گرفتند. . والدين به طور تصادفي در يكي از سه شرايط درماني يا در يك گروه كلاس هاي تابستاني كنترل قرار گرفتند. در گروه اول، به والدين دستور داده شد كه هر قسمت را با فرزند خود تماشا كنند و تا حد امكان در مورد نمايش در 2 هفته بعد صحبت كنند (ميانجيگري فعال). در گروه دوم، والدين هر قسمت را با فرزند خود تماشا كردند اما در مورد قسمت ها با فرزند خود بحث نكردند. در گروه سوم، كودكان بدون حضور والدين برنامه را تماشا كردند و به والدين دستور داده شد كه در مورد نمايش صحبت نكنند. كودكان گروه كنترل نمايش متفاوتي را تماشا كردند و به والدين دستوراتي در مورد تعامل با فرزندشان داده نشد. يافتهها نشان داد كه تماشاي برنامه با سطوح بالايي از همدلي همراه بود، اما تنها زماني كلاس تابستاني كه كودكان ميانجيگري فعال مكرر دريافت كردند.
امتیاز:
بازدید: 0
علاوه بر اين، قرار گرفتن در معرض رسانه ها پيش بيني كننده مقطعي كلاس هاي تابستاني محدوديت غذايي در دختران 5 ساله بود (داميانو، پكستون، و همكاران، 2015). اين يافتهها نشان ميدهد كه رسانههاي كودكان احتمالاً اطلاعاتي درباره ايدهآلهاي ظاهري و ارتباط آنها با اندازه واقعي بدن ارائه ميدهند، كه ممكن است در سنين بعدي دروني شود. عوامل همسالان نيز براي تأثيرگذاري بر توسعه نگرش هاي تصوير بدن در مدل هاي اجتماعي-فرهنگي و زيست رواني-اجتماعي پيشنهاد شده است و از نقش تأثيرات همسالان در دختران جوان حمايت مي شود. در يك مطالعه طولي بر روي دختران 5 تا 8 ساله، نارضايتي ادراك شده از بدن همسالان، توسعه نارضايتي از بدن را 1 سال پيشبيني كرد. بعداً (دانت و تيگمان، 2006 ب)، و در يك مطالعه مقطعي روي دختران 5 ساله، گفتگوهاي ظاهري همسالان (مثلاً در مورد لباس و مو) محدوديت غذايي را پيش بيني كردند (داميانو، پكستون، و همكاران، 2015). . دو مطالعه تجربي همچنين تأثيرات اجتماعي-فرهنگي را در ايجاد نگراني هاي تصوير بدن در كودكان خردسال دخيل مي دانند. ديتمار و همكارانش (2006) دريافتند كه دختران 5 تا 8 ساله اي كه در معرض تصاوير باربي قرار گرفتند، در مقايسه با آنهايي كه در معرض Emme (عروسك سايز 16 آمريكايي) قرار داشتند، احترام كمتري نسبت به بدن و تمايل بيشتري به لاغري داشتند. كلاس هاي تابستاني بدون عروسك اين اثر قبلاً در دختران 5.5 تا 6.5 ساله مشهود بود، اما در دختران 6.5 تا 7.5 ساله بارزتر بود. جالب اينجاست كه در گروه سني بالاتر، قرار گرفتن در معرض Emme منجر به افزايش تمايل به لاغر شدن در بزرگسالي مي شود. نويسندگان پيشنهاد ايرانيان سايبر ميكنند كه براي اين دختران مسنتر كه ممكن است ايدهآل لاغر را دروني كرده باشند، اين عروسك ممكن است نمايانگر آيندهاي ممكن اما ترسناك باشد. والدين سومين تأثير اجتماعي-فرهنگي پيشنهادي بر رشد تصوير بدن هستند. يك مطالعه تجربي اخير توسط پرز، كرون ون ديست، اسميت و اسلدك (2016، ديدگاه اوليه) از رابطه بين نارضايتي از بدن مادر و نارضايتي بدن در دختران 5 تا 7 ساله آنها پشتيباني مي كند. هم دختران و هم مادرانشان يك ارزيابي مصاحبه از تعدادي نگرش تصوير بدن را تكميل كردند. علاوه بر اين، هم دختران و هم مادرانشان به طور تصادفي به (الف) يك فعاليت آينه اي كه در آن فقط از آنها خواسته مي شد نظرات مثبتي در مورد بدن خود بدهند، يا (ب) يك فعاليت آينه اي كه در آن هيچ دستورالعملي در مورد آنچه بايد بگويند وجود نداشت، اختصاص داده شدند. ، و نظرات آنها در طول اين فعاليت ثبت شد. مادران و دختران به طور مستقل فعاليت آينه را تكميل كردند. به كلاس هاي تابستاني عنوان شاخص رضايت از بدن، تعداد نظرات مثبت (يعني رضايت) و منفي (يعني نارضايتي) از بدن شمارش شد. در مرحله بعدي مطالعه، مادران و دختران با هم به فعاليت آينهاي پرداختند و به مادران همان دستورالعملهايي داده شد كه در مرحله اول دريافت كردند. آنها دريافتند كه دروني سازي ايده آل لاغر توسط دختران به طور قابل توجهي با نارضايتي از بدن مادر و عينيت بخشيدن به خود و خود شيئي شدن دختران با خود شيئي شدن مادر مرتبط است. در شرايط آينه مشترك، پرز و همكاران. (2016) مشاهده كردند كه وقتي مادران در مورد بدن خود مثبت صحبت مي كردند، دختران نيز تمايل بيشتري به صحبت مثبت در مورد بدن خود داشتند. آنها دريافتند كه دختران پس از قرار گرفتن در معرض نظرات مادر، نظرات مثبت و منفي خود را تغيير مي دهند تا با پاسخ هاي مادرانشان همخواني بيشتري داشته باشند. نويسندگان به اين نتيجه رسيدند كه مطالعه آنها شواهدي ارائه مي دهد كه دختران جوان نگرش هاي تصوير بدن خود را بر اساس نگرش هاي مادرانشان مدل مي كنند. متغيرهاي روانشناختي، به ويژه عزت نفس پايين و علائم افسردگي، نيز براي كمك به ايجاد نارضايتي از بدن در مدلهاي زيستي-رواني اجتماعي توسعه نارضايتي از بدن پيشنهاد شدهاند (راجرز، مكلين، و همكاران، 2015). اين عوامل براي پيشبيني رشد بعدي نارضايتي از بدن در نوجوانان دختر و پسر پيدا شدهاند كلاس هاي تابستاني (به عنوان مثال، پكستون و همكاران، 2006). علاوه بر اين، ويژگيهاي كمالگرا در ايجاد عوامل خطر براي اختلالات خوردن، از جمله نگرانيهاي مربوط به وزن و شكل در دختران نوجوان نقش داشته است (به عنوان مثال، Wade، Wilksch، Paxton، Byrne، و Austin، 2015). با اين حال، تحقيقات كمي وجود دارد كه روابط بين اين متغيرها را در كودكان خردسال بررسي كرده باشد. با اين حال، در تحقيقات اخير، نيكولز و همكاران. (2016) دريافتند كه در دختران و پسران 6 ساله، اعتماد به نفس پايينتر كودك با عزت نفس پايينتر مرتبط است. علاوه بر اين، كمال گرايي اجتماعي تجويز شده و خودگراي بالاتر كودكان با احترام به بدن كلاس تابستاني پايين تر و محدوديت غذايي بيشتر در پسران و دختران مرتبط بود. اگرچه اين يافته ها بر اساس داده هاي مقطعي است، آنها پيشنهاد مي كنند كه روابط بين اين متغيرها بايد بيشتر در كودكان خردسال بررسي شود.
امتیاز:
بازدید: 0
به عنوان مثال، تحقيقات ما نشان داده است كه در اوايل دبستان، كودكان بين دختران كلاس هاي تابستاني جنسي شده و غيرجنسي بر اساس لباسهايشان تمايز قائل ميشوند، و آنها يك دختر جنسيشده (مثلاً دختري با دامن كوتاه، پيراهن مياني، جواهرات و لوازم آرايشي كه بهعنوان يك آرايش ميپوشد، تمايز قائل ميشوند. يك فروشگاه پرطرفدار در مركز خريد محلي) محبوب و زيباست، اما نسبت به دختراني غيرجنسي كه شلوار جين و بلوز پوشيده اند، باهوش، خوب يا ورزشكار نيست. براي مثال، هنگامي كه از يكي از كودكان خواسته شد دختري را كه در تصوير قرار دارد، توصيف كند، (در موضوعي كه ديگران اغلب تكرار ميكنند) اظهار داشت: «دختراني كه اينطور لباس ميپوشند، خيلي باهوش نيستند». اين كليشهها در مقايسه با پسران، و كودكاني كه بيشتر از رسانههاي جنسي استفاده ميكردند، شديداً باور داشتند. پيامدهاي اين كليشه هاي جنسيتي براي كودكان و نوجوانان چيست؟ بيشتر تحقيقات كلاس هاي تابستاني موجود تأثيرات قرار گرفتن در معرض رسانه هاي جنسي را بر دختران نوجوان بررسي كرده اند. بر اساس تئوري عينيتسازي (به عنوان مثال، فردريكسون، رابرتز، نول، كوين و تونگ، 1998)، دختران اين شيءسازي افراطي جنسي را دروني ميكنند، نگاه بيننده را به درون ميگردانند و خود را عينيت ميبخشند. بنابراين، پس از تماشاي تصاوير زنان و دختراني كه از نظر جنسي شيء شده اند، دختران عزت بدن پايين تر، محدوديت هاي رژيم غذايي بيشتر، عزت نفس پايين تر و افسردگي بيشتري را نشان مي دهند (APA، 2007؛ فردريكسون و همكاران، 1998). علاوه بر اين، دختران ممكن است اين كليشه هاي جنسيتي جنسي را تاييد و دروني كنند. به عنوان مثال، اگر دختران تصور كنند كه دختران جنسي شده قرار است "احمق رفتار كنند" (همانطور كه يكي از شركت كنندگان در استون و همكاران، 2015 بيان كرد) و دختران بخواهند به دليل محبوبيت دختران جنسي شده به نظر برسند، دختران ممكن است هوش خود را كم اهميت جلوه دهند. و در مدرسه عملكرد ضعيفي دارند. در واقع، تحقيقات اخير نشان داده است كه دختراني كه پيامهاي درونيسازي شده در مورد كلاس هاي تابستاني جنسيت ايرانيان سايبر را دريافت كردهاند، نسبت به دختراني كه چنين پيامهايي را دروني نكردهاند، عملكرد تحصيلي پايينتري دارند و شرم بدن بيشتري دارند (مككني و بيگلر، 2014a، 2014b). علاوه بر اين، دختران ممكن است شروع به ترك ورزش كنند، زيرا آنها بيشتر و بيشتر با دختري كه قرار نيست ورزشكار باشد (كه قرار نيست ورزشكار باشد) همذات پنداري ميكنند، و از مزاياي فراوان شركت در ورزش چشمپوشي ميكنند (Solmon, 2014). تحقيقات ما نشان داده است كه تأييد كليشههاي جنسيتي جنسي با نحوه تعامل نوجوانان با يكديگر نيز مرتبط است. به طور خاص، نوجواناني كه اين عقايد را تاييد كردند كه زنان ابژههاي جنسي هستند و مردان از نظر جنسي قاطع و حريص هستند، نسبت به نوجواناني كه اين كليشهها را تاييد نميكردند، آزار و اذيت جنسي فيزيكي كلاس هاي تابستاني و كلامي بيشتري را مرتكب شدند و آزار همسالان همجنسگرا نسبت به همسالانشان بيشتر بود (Jewell et al., 2015). . اين با تحقيقات قبلي مطابقت دارد (وارد و فريدمن، 2006) كه نشان ميدهد، براي پسران، مشاهده دختراني كه از نظر جنسي شيء شدهاند، منجر به پذيرش بيشتر افسانههاي تجاوز جنسي ميشود (به عنوان مثال، دختراني كه لباس تحريكآميز ميپوشند، «آن را ميخواهند»). بنابراين، جنسيت گرايي در زمينه كليشه هاي جنسيتي نه تنها بر دختر يا پسر فردي تأثير مي گذارد، بلكه بر نحوه تعامل آنها با يكديگر در دوران نوجواني نيز تأثير مي گذارد. توسعه تصوير بدن و تعصب وزن در دوران كودكي اس.جي. كلاس تابستاني پكستون، اس.آر. داميانو، در پيشرفت در رشد و رفتار كودك، 2017 3.2.2 همبستگي و پيش بيني در كودكان خردسال مطابق با مدل زيست رواني اجتماعي، تعداد كمي از مطالعات دختران جوان دريافته اند كه نگراني هاي بيشتر درباره وزن با وضعيت وزن بالاتر مرتبط است (ديويسون و همكاران، 2003) و BMI بالاتر توسعه نارضايتي از بدن را پيش بيني مي كند (Dohnt & Tiggemann, 2006b). . اگرچه دليل اين امر تأييد نشده است، اما واضح است كه كودكان از سنين بسيار پايين در معرض تأثيرات فرهنگي-اجتماعي قرار مي گيرند كه نگرش هاي بدنامي وزن را تأييد مي كند. براي مثال، تجزيه و تحليل محتواي ويديوها و كتابهاي محبوب كودكان، ويديوهاي زيادي را پيدا كرد، اگرچه كتابهاي نسبتاً كمي دارند، اما بر اهميت ظاهر فيزيكي تأكيد ميكرد و كليشههاي بدن را به تصوير ميكشيد (Herbozo، Tantleff-Dunn، Gokee-Laros، & Thompson، 2004). جالب توجه است، اگرچه قرار گرفتن در معرض تلويزيون كودكان، رشد نارضايتي از بدن را در دختران 5 تا 8 ساله در يك پيگيري 1 ساله پيشبيني نميكرد، اما افزايش آگاهي از رژيم غذايي را پيشبيني كرد (دانت و تيگمان، 2006b).
امتیاز:
بازدید: 0
در اين مرحله، اگر هرگز حساب مايكروسافت كلاس هاي تابستاني خود را با فروشگاه ويندوز مرتبط نكرده ايد، اعتبار خود را براي تكميل عمليات وارد كنيد. حساب مايكروسافت نداريد؟ نگران نباش! توصيه مي كنم از راهنماي من كه به موضوع اختصاص داده شده است، مشورت كنيد. مراحل نصب Minecraft در ويندوز و maغير مجاز مي باشد يكسان است، چه نسخه آزمايشي را دانلود كرده باشيد و چه بازي را خريداري كرده باشيد. وقتي دانلود كامل شد، در واقع در ويندوز، بايد فايل اجرايي Minecraft.msi را راه اندازي كنيد و بايد با دو بار فشردن پشت سر هم Next و سپس Install، Yes و Finish، بازي را نصب كنيد. اگر پيغام خطايي به شما نشان داده ميشود، احتمالاً به اين دليل است كه نرمافزار جاوا را روي رايانه خود نصب يا بهروزرساني نكردهايد: در اين صورت، با پيروي از دستورالعملهايي كه در اين آموزش به شما دادهام، آن را برطرف كنيد. از طرف ديگر، براي نصب Minecraft در maغير مجاز مي باشد، منتظر بمانيد تا فايل Minecraft.dmg دانلود شود، روي آن دوبار كليك كنيد و نماد Minecraft را به پوشه Maغير مجاز مي باشد Applications بكشيد تا مراحل تكميل شود. سپس، بازي را با كليك راست روي آن و دو بار متوالي فشار دادن گزينه Open كلاس هاي تابستاني از منوي كشويي آن شروع كنيد (اين كار براي دور زدن محدوديتهاي اپل در نرمافزار از سوي توسعهدهندگان غيرمجاز ضروري است). در صفحه اصلي Minecraft، جزئيات حسابي را كه در وب سايت بازي هاي ويديويي ايجاد كرده ايد وارد كنيد و روي Log in و سپس Play كليك كنيد. در صورتي كه متعاقباً بايد منوهاي بازي را به ايتاليايي ترجمه كنيد، به قسمت Options> Language رفته و مورد ايتاليايي (ايتاليا) را در صفحه اي كه مي بينيد انتخاب كنيد. در اين مرحله، يك بازي جديد را شروع كنيد و يك دنياي جديد را انتخاب كنيد. سه حالت بازي وجود دارد: ايرانيان سايبر حالت خلاقانه كه در آن منابع نامحدودي وجود دارد، حالت Survival كه در آن بايد منابع را بدست آوريد و حالت Extreme كه بسيار دشوار است و تنها يك زندگي را به بازيكن كلاس هاي تابستاني مي بخشد. Minecraft Classic را از مرورگر وب بازي كنيد اگر نمي خواهيد Minecraft را روي رايانه خود نصب كنيد، مي توانيد سعي كنيد نسخه كاملا رايگان و قابل استفاده را از يك مرورگر وب بازي كنيد: Minecraft Classic. اين يكي از اولين نسخه هاي منتشر شده در سال 2009 است، سالي كه اين بازي ويديويي در دسترس قرار گرفت. به همين دليل، Minecraft Classic به هيچ وجه به تجربه بازي فعلي ارائه شده توسط جديدترين نسخه هاي اين بازي ويديويي نزديك نيست. با اين حال، اين بدان معنا نيست كه عناصر اصلي خود را به اشتراك مي گذارد: در واقع، مي توان با استفاده از 32 بلوك موجود، دنياي بازي را نابود كرد و ساخت. بهعلاوه، به لطف پشتيباني WebRTC از مرورگرهاي كلاس هاي تابستاني وب، ميتوانيد تنها با اشتراكگذاري يك URL اختصاصي، حداكثر نه دوست را به جلسه بازي خود دعوت كنيد. اگر به Minecraft Classic علاقه داريد، به صفحه وب رسمي برويد و دكمه كپي را فشار دهيد تا URL جلسه را كپي كنيد و مي توانيد آن را با دوستان خود به اشتراك بگذاريد. پس از انجام اين كار، يك نام مستعار را در كادر مربوطه مشخص كنيد و دكمه Start را فشار دهيد تا پخش شروع شود. Minecraft را بر روي گوشي هاي هوشمند و تبلت ها دانلود و نصب كنيد همانطور كه پيش بيني مي شد، Minecraft براي خريد در اندرويد از طريق Play Store و iOS از طريق App Store نيز در دسترس است، اما در اين مورد، در دستگاه هاي تلفن همراه، نمي توان بازي را با نسخه p امتحان كرد. تست رايگان در هر صورت، مراحل دانلود پس از خريد بازي در اندرويد و iOS مشابه همان چيزي است كه معمولاً كلاس هاي تابستاني براي دانلود يك بازي يا اپليكيشن رايگان امكان پذير است. در پايان خريد و دانلود، مي توانيد با زدن دكمه Open از پلي استور يا اپ استور بازي را شروع كنيد يا نماد آن را كه به صفحه اصلي دستگاه شما اضافه شده است فشار دهيد. Minecraft را روي كنسول دانلود كنيد
امتیاز:
بازدید: 0
حداقل سيستم كلاس هاي تابستاني مورد نياز (نسخه جاوا)CPU: Intel Core i3-3210 3.2 گيگاهرتز / AMD A8-7600 APU 3.1 گيگاهرتز يا معادل آن.رم: 2 گيگابايت.كارت گرافيك يكپارچه: Intel HD Graphics 4000 (Ivy Bridge) يا سري AMD Radeon R5 (خط Kaveri) با پشتيباني از OpenGL 4.4. كارت گرافيك اختصاصي: Nvidia GeForce 400 series يا AMD Radeon HD 7000 series با پشتيباني از OpenGL 4.4. هارد ديسك: حداقل 1 گيگابايت فضاي خالي. سيستم عامل: ويندوز 7 و جديدتر، maغير مجاز مي باشد 10.9 Mavericks و جديدتر، لينوكس (توزيعات از سال 2014 شروع مي شود). اتصال به اينترنت براي دانلود فايل هاي بازي و بازي آنلاين.آخرين نسخه جاوا سيستم مورد نياز توصيه شده (نسخه جاوا) CPU: Intel Core i5-4690 3.5GHz / AMD A10-7800 APU 3.5 GHz يا معادل كلاس هاي تابستاني آن.رم: 4 گيگابايت.كارت گرافيك: سري GeForce 700 يا سري AMD Radeon Rx 200 با پشتيباني از OpenGL 4.5. هارد ديسك: 4 گيگابايت (استفاده از SSD توصيه مي شود). سيستم عامل (64 بيت توصيه مي شود): Windows 10، maغير مجاز مي باشد 10.12 Sierra، Linux (توزيعات از سال 2014 شروع مي شود).آخرين نسخه جاوا.حداقل سيستم مورد نياز (ويندوز 10 نسخه) CPU: Intel i5-4690 / AMD A10-7800 يا معادل آن.رم: 4 گيگابايت.ايرانيان سايبركارت گرافيك: Intel HD Graphics 4000 يا AMD Radeon R5.سيستم عامل: ويندوز 10 نسخه 14393.0 يا بالاتر.اتصال به اينترنت براي دانلود فايل هاي بازي و بازي آنلاين. سيستم مورد نياز توصيه شده (ويندوز 10 نسخه)PU: Intel i7-6500U / معادل AMD A8-6600Ko.رم: 4 گيگابايت.كارت گرافيك: NVIDIA GeForce 940M يا AMD Radeon HD 8570D. سيستم عامل: ويندوز 10 نسخه 14393.0 يا بالاتر كلاس هاي تابستاني .اتصال به اينترنت براي دانلود فايل هاي بازي و بازي آنلاين. Minecraft را دانلود و بر روي كامپيوتر نصب كنيد قبل از توضيح نحوه بازي Minecraft اگر علاقه داريدsato a Minecraft Java Edition، بايد به شما نشان دهم كه چگونه در وب سايت رسمي آن يك حساب كاربري بسازيد (عمليات ضروري براي دسترسي به عنوان) و نحوه دانلود بازي. براي شروع، به وب سايت Minecraft برويد و روي دكمه خريد Minecraft كليك كنيد. در صفحه بعدي، فرم ثبت نام را پر كنيد و آدرس ايميل و رمز عبور قوي خود را وارد كنيد تا مطمئن شويد كه از حساب خود محافظت مي كنيد. سپس تاريخ تولد خود (روز، ماه، سال) را مشخص كنيد، كادر من مجموعه دادههاي استفاده را ميپذيرم را علامت بزنيد و روي دكمه ايجاد حساب كليك كنيد. سپس آدرس ايميل خود را با تايپ كد تاييدي كه كلاس هاي تابستاني از طريق ايميل در اختيار شما قرار گرفته است در قسمت متن روي صفحه تاييد كنيد. پس از انجام اين كار، روي دكمه Verify كليك كنيد و با داده هاي ايجاد شده جديد (ايميل و رمز عبور) وارد شويد. پس از فشردن دكمه ورود، مشخصات روش پرداختي كه براي خريد بازي انتخاب كرده ايد را وارد كنيد (مي توانيد با كارت اعتباري VISA، MasterCard يا American Express، از طريق PayPal يا Paysafe Card پرداخت كنيد) و با كليك بر روي خريد، پرداخت را انجام دهيد. مورد به قيمت 23.95 يورو. اگر از طرف ديگر علاقه مند به دانلود نسخه آزمايشي هستيد، پس از ايجاد حساب كاربري، به اين لينك رفته و دكمه دانلود را در عنوان Minecraft Java Edition فشار دهيد. ميتوانيد نسخه آزمايشي Minecraft Windows 10 Edition را به صورت اختياري با كلاس هاي تابستاني مراجعه به فروشگاه مايكروسافت دانلود كنيد: پس از يافتن بازي از طريق موتور جستجوي داخلي، نماد (...) را فشار دهيد و بر روي نصب نسخه ارزيابي كليك كنيد.
امتیاز:
بازدید: 0
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |